Monday 14 March 2011

TAHNIAH BARISAN NASIONAL




salam
bagi saya , kemenangan di dun merlimau adalah satu kemenangan yang telah dijangka , hanya ingin mengetahui jumlah majoriti sahaja yang menjadi kegusaran..namun pengundi telah mengundi dengan tetap dan memastikan legasi BN terus bertapak kukuh di dun merlimau..lantas dengan kemenangan yang bergaya itu telah menobatkan Roslan Ahmad sebagai YB Adun Merlimau yang baru..
dun merlimau adalah diantara dun yang maju dan makmur..YB roslan hanya perlu meneruskan kemajuan yang ada merealisasikan projek pembangunan yang telah lama dirancang.
lagipun pihak pakatan maksiat tidak ada isu yang konsisten yang dibawa dan hanya membawa isu lapuk yang sudah lama dijawab dan diselesaikan dan ada juga isu yang memakan diri sendiri..
ternyata pas bukan lagi parti yang ada kreadibiliti dan boleh dihormati sebaliknya pas adalah parti yang mementingkan survival diri sendiri dari mementingkan kesentosaan rakyat...
rakyat tidak faham dengan slogan selamatkan malaysia..sedangkan sekiranya malaysia ini tidak selamat pastinya banner-banner dan ceramah mereka telah dirosakkan dan diharamkan..mereka bebas membuat ceramah dimana saja walaupun di tempat pasar-pasar malam..mereka bebas berkempen diseluruh dun merlimau tanpa ada gangguan dan tanpa pertumpahan darah....dan adakah itu dikatakan tidak selamat lagi???pas sebenarnya keliru dan kusut......penyokong mereka sendiri yang berkempen di chincchin bukanlah dikalangan orang-orang chinchin sebaliknya 100% orang luar chinchin dan melaka...siapa mereka ini sebenarnya??orang mana??mereka fahamkah isu tempatan di merlimau??mereka tahukah perancangan dan plan pembangunan negeri Melaka??
dan ini menjadikan orang pas lagi keliru apabila mereka sendiri sedar dan tahu mereka adalah anjing DAP dan kuda tunggangan PKR dan DAP..
berfikiran terbuka.....mereka harus tahu dan insaf bahawa perjuangan mereka bersama pakatan maksiat itu adalah sia-sia dan tidak mendatangkan keuntungan dan kebaikan kepada negara..
bersatulah demi mempertahankan kedaulatan kemerdekaan malaysia..jagalah keharmonian negara kita yang datuk nenek dan ayah kita bina dan tinggalkan untuk kita..
peliharalah keagungan Islam yang tidak hanya dalam kepompong dalam 1 fahaman parti politik yang sempit..Islam itu agama syumul dan sama-samalah kita pastikan inya kekal subur di tanahair kita..
BERSATULAH DEMI ISLAM
BERSATULAH DEMI MELAYU
BERSATULAH DEMI MALAYSIA

SUHAIZAN HAJI NOH
pengerusi penyelaras
pergerakan pemuda umno dun Asahan

No comments:

Post a Comment