Sunday 17 March 2013

Abby abadi kurang diajar

Ostazah Abby Abadi Kurang Ajar ,Hina dan Perli Lawatan Tun Dr. Mahathir Ke #LahadDatu

Bodoh dan dangkal betul la si janda twitter nie,dah habis modal ke nak maki hamun UMNO/BN sampaikan terpaksa memburukkan nama Tun Dr Mahathir yang membuat lawatan khas ke Lahad Datu untuk meninjau dan melawat anggota keselamatan yang bertugas disana.

Sekurang-kurangnya,kehadiran Tun. Dr. Mahathir dapat juga menaikkan semangat anggota polis dan tentera kita disana untuk terus berjuang habis-habisan membanteras pengganas Sulu.

Nampaknya, kehadiran si Ostazah PAS ini ke dalam politik membuatkan dirinya lebih dibenci lagi rakyat kerana berani menyentuh negarawan hebat seperti Tun yang sangat dihormati tidak kira penyokong BN mahupun pembangkang.

Apa sumbangan Abby ??Tun Dr. Mahathir pergi melawat ke Lahad Datu pun nak jadi isu,meroyan sungguh janda nie,mulut lancang betul.

Kalau dah tak ada sumbangan tue, diam sahaja la daripada memalukan diri sendiri.

Disaat rakyat Malaysia khususnya anggota keluarga mangsa yang terkorban dalam tragedi Lahad Datu ini masih berduka akan kematian beberapa wirawan negara,si Abby ini cuba menunjukkan kebodohannya seperti ini.

Rasanya,kalau kedua-dua ibu bapa Abby baca apa yang dia tulis ini,pasti menitis air mata dan terkilan melihat betapa kurang ajar anaknya ini kepada negarawan seperti Tun Dr. Mahathir

Sepatutnya,ketika ini kita banyakkan berdoa dan solat hajat kepada anggota-anggota keselamatan kita disana agar selamat dan keamanan negara dapat dipulihkan dengan segera.

Jangan jadi seperti Ostazah ini yang sanggup memalukan dirinya sendiri.Kita seharusnya menyokong segala usaha kerajaan untuk memastikan keamanan negara dipulihkan.Kepada Ostazah Abby,bawa-bawa bertaubat,sampai bila nak tweet benda-benda yang buat dosa nie,buat orang bertambah benci sahaja.

sumber : sahabat blogger

No comments:

Post a Comment