Friday 25 October 2013

COMANGO DAN AHLI PARLIMEN TEMERLOH

LAGI ISU COMANGO.....

COMANGO: KEIKHLASAN AHLI PARLIMEN TEMERLOH DIPERTIKAI!!!

Heh! Ini la bahananya kalau suka sangat bermain dengan kata - kata sampai apa yang dia ucapkan pun orang dah tak berapa nak percaya.

Semua kenyataan yang dibuat hanya dipandang skeptikal dan dilihat sinis oleh sesetengah pihak. Sehingga tahap orang pertikaikan pulak keikhlasan dia.

Jika tengahari tadi SH siarkan satu artikel berkaitan dengan kenyataan Si Ahli Parlimen Temerloh ni yang menolak tuntutan COMANGO.

Jelas, kenyataan dia tu memang ada asas dan dilihat bertentangan dengan kenyataan yang dibuat oleh Si Nurul Izzah sebelum ini. Nampak macam dia tak menyokong.

Malah, Ahli Parlimen Temerloh tu turut mendesak supaya pihak yang menggelarkan diri mereka sebagai COMANGO menggugurkan desakan mereka kepada pihak PBB.

Namun, ada dikalangan rakyat Malaysia yang meragui keikhlasan yang diluahkan oleh Ahli Paelimen Temerloh tu. Termasuk la dari kalangan penyokong PAS sendiri.

Bagi mereka, kenyataan Si Ahli Parlimen Temerloh merangkap Ketua Pemuda PAS Pusat tu hanya sekadar ayat untuk memancing undi dan sokongan dari pihak tertentu.

Kata mereka, kenyataan yang bertentangan dengan pendirian puak - puak Pakatan Haramjadah tu dibuat hanya untuk meraih undi dalam PRK DUN Sungai Limau.

Maklum la. Sebelum ini diorang dihimpit dengan kontroversi mengenai isu penggunaan kalimah Allah oleh orang Bukan Islam. Pun sesak jugak diorang nak menjawab isu tu.

Sekarang, bila isu berkaitan dengan COMANGO ni dibangkitkan, mula la diorang pun menggelabah tak tentu arah. Nak tak nak, terpaksa la diorang cari jalan keluar.

Hakikatnya, kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Nurul Izzah yang dilihat menyokong tuntutan COMANGO tu hanya menyusahkan gerak kerja PAS di Sungai Limau.

Puas pulak PAS kena tepis isu tersebut dan menjelaskannya kepada rakyat. Maka tak salah sekiranya ada segelintir rakyat yang meragui keikhlasan Si Ahli Parlimen Temerloh tu sendiri. Siapa suruh dia cari penyakit berkawan dengan PKR!!!

No comments:

Post a Comment