Thursday 24 October 2013

Gempar: Dokumen Skandal Calon Bahagian Alor Gajah Tersebar!....

Assalamualaikum..

Firman Allah SWT:"Wahai orang-orang yang beriman, taatilah Allah dan taatilah Rasul, dan Ulil Amri (pemimpin) di antara kamu". (al-Nisaa' (4): 59). 

Rasullullah SAW juga bersabda "Diwajibkan mendengar dan taat (kepada pemimpin) ke atas setiap Muslim sama ada dalam hal yang dia suka atau benci selagi mana dia tidak diperintah untuk melakukan maksiat. Jika dia diperintah melakukan maksiat maka tidak wajib untuk mendengar dan tidak wajib taat". - (Hadis riwayat Imam al-Bukhari.)

Baru-baru ini kami telah di hubungi seorang individu yang mahu dikenali sebagai Anjang Amin.
Beliau merupakan orang yang bertanggungjawab dalam syarikat K.P.G.A SDN BHD. Syarikat ini telah mendapat tawaran bagi membekal dan memasang sistem Family Golf Simulator Di MIBC Melaka.

Dipertemuan ini, pihak kami telah dimaklumkan bahawa beliau mahu MENDEDAHKAN SALAH GUNA KUASA OLEH CEO KMB (Hj Nordin) yang juga bertanding bagi Jawatan Tertinggi UMNO BAHAGIAN ALOR GAJAH.Berikut adalah dokumen yang didedahkan pada kami.

Read more: http://www.puake.net/2013/10/gempar-dokumen-skandal-calon-bahagian.html#ixzz2ict1a56T




dah lepas pemilihan baru terjumpa artikel ini tentang salah guna kuasa CEO KMB..tiada satu pihak pun yang tampil untul memberi penjelasan tentang isu ini..yang empunya badan juga harus tampil bagi memastikan perkara ini clear dan tidak ada fitnah..pihak polis juga harus cepat bertindak bersama SPRM kerana penundaan kes kes sebegini hanya mandatangkan syak wasangka dan fitnah dikalangan kita..

kebenaran harus ditegakkan demi keharmonian semua..